عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
 

 فرجی‌دانا از پیش کشیدن بحث بازگرداندن دانشجویان ستاره‌دار قصد بهره‌برداری سیاسی دارد و این به نفع دانشگاه‌ها نیست.

 

  •  

ابوالقاسم خسروی نماینده مردم تربت حیدریه و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، افزود: متاسفانه بعضی از دوستان در وزارت علوم همه نیازهای اساسی دانشگاه‌ و دانشجو را رها کرده و به سراغ مواردی رفتند که عملا اهمیت آن ثابت نشده است.http://khosravisahlabadi.ir/upload/deteail_882.jpg

ابوالقاسم خسروی ادامه داد: همه مطالبات جامعه به دست دانشگاه‌ها برطرف می‌شود و نباید با تیتر کردن مواردی از قبیل بازگشت دانشجویان ستاره‌دار فضای دانشگاه را ملتهب کنیم زیرا در این فضا جایی برای پرورش علم و دستیابی به قله‌های علمی دنیا امکان‌پذیر نیست.

خسروی در ادامه خاطرنشان کرد: هیئت گزینش به تنهایی نمی‌تواند دانشجویان ستاره‌دار را به دانشگاه برگرداند و این گفته‌ها در حد شعار است زیرا اگر غیر از این است این هیئت اعلام کند تا به حال چند دانشجوی ستاره‌دار را توانسته به دانشگاه بازگرداند.

وی خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داریم که اگر دانشجویی به اشتباه از ادامه تحصیل منع شده است باید مطالبات وی بررسی شود ولی هیئت گزینش به تنهایی وظیفه بررسی این مطالبات را ندارد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا اگر هر کسی در هر شغل و هر لباسی تخلف کند باید به تخلف وی رسیدگی شود و این موضوع فقط مختص دانشجویان نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در یک نظام انقلابی و دینی تحت شرایط مشخصی در حال اداره کشور هستیم و وزیر علوم یا هر کس دیگری نمی‌تواند خارج از این شرایط عمل کند.

وی ادامه داد: وزیر علوم باید اول دانشجوی ستاره‌دار را تعریف کند و بگوید دانشجوی ستاره‌دار چه کسی است، در این صورت می‌توان شفاف با او در این مورد بحث کرد.

خسروی در خاتمه اضافه کرد: اگر وزیر علوم در این رابطه خارج از چارچوب‌های قانونی عمل کند قطعا توسط نمایندگان عملکردش پیگیری خواهد شد.






تاریخ: یک شنبه 8 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 378
بازدید کل : 110117
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت